Contact

Per 1 juli 2025 is uw (opgebouwde) pensioen overgedragen aan Aegon Levensverzekering (dochter van a.s.r.). De definitieve verhuizing van de pensioenadministratie is op 1 november 2025 uitgevoerd. Heeft u vragen over uw pensioen? Dan kunt u terecht bij Aegon via 050 582 79 01 of deelnemer@mijnaegonpensioen.nl.

Contact

Hebt u een klacht?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dit horen we graag.

  • Bel met ons via (020) 426 63 20 van 9.00 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
  • U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar pensioenservice@pensioenfondsstaples.nl.
    Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnStaplesPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.
  • Of een brief sturen naar Pensioenfonds Staples, Postbus 123, 1180 AC  Amstelveen

Geef aan ons door:

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

 

Lees hier hoe wij uw klacht afhandelen

Wijzigingen doorgeven?

Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. Dit hoeft u dus niet aan ons door te geven.

Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens.

Verhuist u in het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Dit kunt u doorgeven in Mijn gegevens.

Veelgestelde vragen over pensioen

We willen u graag goed informeren over belangrijke onderwerpen die spelen rondom het fonds. Daarom hebben we over verschillende onderwerpen overzichtelijke Q&A's gemaakt. Zo bent u snel op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen bij het fonds.